Týmy krizového řízení na lokální a skupinové úrovni od začátku poskytují pokyny pro preventivní opatření. Na všech našich lokalitách neustále pracujeme na tom, abychom zabránili kontaminaci virem.
Primárně se zaměřujeme na zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců, partnerů, zákazníků a jejich rodin. Kromě toho se snažíme dát na první místo bezpečnost, co nejméně narušit naše činnosti a podporovat kontinuitu podnikání zákazníků.
Přijali jsme následující opatření, abychom minimalizovali šíření viru a chránily lidí:
- Cestovní omezení.
- Omezená přítomnost našich zaměstnanců v kanceláři a práce z domova co nejvíce.
- Využívání virtuálních komunikačních prostředků na setkání klientů online a vzdálené audity, online kurzy a interní a externí setkání online.
- Rozsáhlé informace o preventivních opatřeních, jako jsou hygiena a dostupnost čisticích prostředků na ruce.
- Neustále informace o situaci, pokyny pro konkrétní oblasti a informace o tom, jak se chovat v případě příznaků.
- Zvýšené hygienické kontroly a preventivní opatření v kanceláři.
Při všech našich obchodních činnostech důsledně dodržujeme zprávy a pokyny Úřadu veřejného zdravotnictví České republiky a Světové zdravotnické organizace (WHO). Pokyny pro všechny zaměstnance koordinuje náš krizový tým.