Kontrolní plán - eliminace reklamací
Pokud máte správný kontrolní plán, neznáte slovo reklamace a nemusíte se bát žádné třídící ani svolávací akce. Po každé reklamaci se musí kontrolní plán upravovat, protože neochránil ani nás ani naše zákazníky před problémy s kvalitou našich výrobků. Pokud má dodavatel správné kontrolní plány, nepotřebujeme vstupní kontrolu.
Cíl kurzu
Jednoduše i lajkům vysvětlit, jaký je rozdíl mezi „vyrobenou“ a „vykontrolovanou“ kvalitou. Inspirovat i odborníky, jak zdokonalit stávající kontrolní plány. Dodávat kvalitní výrobky, nemít reklamace, nepotřebovat vstupní kontrolu.
Obsah kurzu
- Dnešní podnikatelské prostředí
- Kvalita výrobku, co kontrolovat a proč
- Rozdíl mezi kontrolami výrobku a procesu
- Histogram a stabilita
- Rozdíl mezi „vyrobenou” a „vykontrolovanou” kvalitou
- Úvod do SPC
- Úvod do statistické přejímky srovnáváním
- Účinnost 100% kontroly
- Kontrolní technologie
- Kontrolní plán se zárukou na kvalitu
- Diskuse
Pro koho je kurz určen?
Pro všechny ředitele, kteří chtějí vědět, co mají požadovat od svých pracovníků kvality. Pro techniky, aby uměli spolupracovat s pracovníky kvality, když do technologického postupu zakomponovávají kontroly s přidanou hodnotou. Pro všechny pracovníky výroby, aby chápali, že kontrola nám pomáhá, chrání nás, naše výplaty a zákazníky. Pro pracovníky nákupu, aby věděli, co požadovat od dodavatelů.