Kontrolní plán - eliminace reklamací

Pokud máte správný kontrolní plán, neznáte slovo reklamace a nemusíte se bát žádné třídící ani svolávací akce. Po každé reklamaci se musí kontrolní plán upravovat, protože neochránil ani nás ani naše zákazníky před problémy s kvalitou našich výrobků. Pokud má dodavatel správné kontrolní plány, nepotřebujeme vstupní kontrolu.

Cíl kurzu

Jednoduše i lajkům vysvětlit, jaký je rozdíl mezi „vyrobenou“ a „vykontrolovanou“ kvalitou. Inspirovat i odborníky, jak zdokonalit stávající kontrolní plány. Dodávat kvalitní výrobky, nemít reklamace, nepotřebovat vstupní kontrolu. 

Obsah kurzu

  • Dnešní podnikatelské prostředí
  • Kvalita výrobku, co kontrolovat a proč
  • Rozdíl mezi kontrolami výrobku a procesu
  • Histogram a stabilita
  • Rozdíl mezi „vyrobenou” a „vykontrolovanou” kvalitou
  • Úvod do SPC
  • Úvod do statistické přejímky srovnáváním
  • Účinnost 100% kontroly
  • Kontrolní technologie
  • Kontrolní plán se zárukou na kvalitu
  • Diskuse 

Pro koho je kurz určen?

Pro všechny ředitele, kteří chtějí vědět, co mají požadovat od svých pracovníků kvality. Pro techniky, aby uměli spolupracovat s pracovníky kvality, když do technologického postupu zakomponovávají kontroly s přidanou hodnotou. Pro všechny pracovníky výroby, aby chápali, že kontrola nám pomáhá, chrání nás, naše výplaty a zákazníky. Pro pracovníky nákupu, aby věděli, co požadovat od dodavatelů. 

Více informací

Newsletter

Zaregistrujte se k odběru našich newsletter a získejte tak nejnovější informace o certifikaci.